Vládce noci

Akce 2010

1. 12.12.2010 sranda závod "Vánoční kapřík"
  2. 28.10.2010 - Podzimní fotky našich tibeťáků
  8. 26.4.2010 Jaro a naši tibeťáci v přírodě
  9. 6.4.2010 Irbis 3.narozeniny a Brittany
  10. 14.-15.2.2010 návštěva z Holandska - Heidi, Gerard, Nathalie a Khandro
  11. 10.1.2010 - Aira 6.narozeniny a pravá zima!!!
  12. 1.1.2010 Nový rok - oslavy a štěňata z Vládce noci

14.-16.5.2010 Volvosraz Sušice

Konečně jsme se dočkali našeho prvního Sušického Volvosrazu!!! Tak moc jsme se na něj těšili a právem, protože tak úžasná společnost, vynikající lahůdky, milionové překvapení v podobě dravých ptáků a živé pumy to si vůbec nedovedete představit!!! Kdo tam byl, ví o čem mluvím.

Tak postupně: Volvosrazu se poprvé zúčastnila i naše nejmenší tibeťanda Brittany. Myslím si, že jí se tam líbilo ze všeho nejvíce. Úplně na nás prděla a sama se socializovala - šmejdila po kempu, obhlížela pejsky, chodila za lidičkama, hrála si s dětičkama a hlavně celé 2 dny dováděla se svým bráškou Berniem. Asi jsme ji vůbec nechyběli :-( Nicméně svůj první Volvosraz zvládla na jedničku s hvězdičkou!!! Byli jsme ubytovaní v chatové osadě Luh přímo na konci Sušice. V pátek byla sice pořádná zima a pršelo, ale obří stan a oheň neodradil nikoho.

Luh   Bernie a Brittany Brittany, Bernie, Aira a Irbis

V sobotu ráno nás čekala královská snídaně - švédské stoly - žlutá smažená vajíčka, tlačenka, výborné paštiky, šunky, sýry, džemy, koláče, jogurty, čajíka kafe!!!! Vůbec jsme se nemohli ani hnout!!! Zadky nám zvedl až pán, který přivezl 6 dravých ptáků - sovu Čendu (nebo Čendovou), káně, 2 sokoly a obrovskou Mary, orla mořského. Neskutečná podívaná jak ptáci létali byla zakončena focením s Maruškou na ruce. Přiznám se, že jsem ji ani unést nemohla, vážila 5 kg a pořád tak prapodivně koukala!!!!

káně Dravci   sokolíci   Čenda   Mary s Peťou   Maruška orel mořský evr.typ Mary Zdenda a Mary

Mary s partou odjela a my se připravovali na "Spanilou jízdu", sjelo se 47 Volv a cca 100 lidí. Měl to být takový minisraz :-) Spanilka vyrazila v poledne z Luhu přes Sušici, Horažďovice do Strakonic. Jelo se nádhernou přírodou, kolem vše kvetlo a lidé mávali a mávali. Ve Strakonicích jsme na nádvoří hradu zaparkovali všech 47 Volvíček a šli na oběd.

příprava na Spanilku   Spanilka nástup     náš malý maskot Strakonice Jana a Beroušek Strakonice

Cestou zpět do kempu jsme z auta vyfotili zříceninu Rábí a honem honem letěli na odpolední překvapení. Tím byla živá PUMA!!!!! Obrovské davy se řítily na chudinku pumičku a ta byla pravá číča, občas se olízla a sem tam mávla kočičím ocáskem až všichni zírali. Měla tak boží srst a nádherný kukuč, nezapomenutelný!!!!

Rábí   puma   pumička

Odpoledne přijelo pro děti malé divadlo a zahrálo krásnou pohádku O červené Karkulce, musím říci, že se bavili hlavně dospěláci. Večer jsme pak opékali buřtíky, jedli šunku a popíjeli. V neděli se nám po obědě vůbec nechtělo domů. Moc děkujeme všem lidem a hlavně organizátorům Janě a Zdendovi, kteří vše zajistili bez chybičky a starali se o nás jako o vlastní!!!! Petr, Lenka a naše tibetská smečka :-)

Příští rok Sušici ZDAR!!!!! :-)